رایزر فلنج (Riser Flange)

Riser Flange


رایزر فلنج (Riser Flange)

رایزر فلنج یا Riser Flange لوله و اتصالات ویژه ای است که در سکوهای حفاری دریایی برای مهر و موم بالای چاه در کف اقیانوس و تجهیزات حفاری سطح آب استفاده می شود و رایزر فلنج با استفاده از پیچ‌ها و مهره‌ها به لوله یا مخزن متصل می‌شود. جهت هرگونه سوالی یا سفارش محصول با واحد فروش، شرکت آذین فورج در تماس باشید. 

اصطلاح رایزر (Riser)

یک عبارت مرتبط به پالایشگاه نفت و گاز می‌باشد و به مجموعه‌ای از لوله‌ها و سیستم‌هایی که برای انتقال مایعات (مانند نفت و گاز) از چاه های زیرزمینی به سطح زمین استفاده می شوند، گفته می‌شود. رایزرها عموماً در صنعت حفاری و استخراج نفت و گاز استفاده می شوند.

رایزر فلنج (Riser Flange)
1) رایزر فلنج (Riser Flange)

جهت مشاوره، سفارش و خرید محصول موردنظر خود و استعلام قیمت با متخصصان ما در واحد فروش تماس بگیرید.

شماره تماسایمیل
058-37217753-5sales@azinforge.com

کاربرد رایزر فلنج

فلنج رایزر (Riser Flange)
2) رایزر فلنج (Riser Flange)

این فلنج در صنعت به عنوان یک قطعه اتصال دهنده استفاده می شود. این قطعه لوله با فلنج نصب شده در سر آن برای اتصال لوله‌ها و پمپاژ آب در سیستم های تأمین آب و فاضلاب نیز استفاده می شود. در ادامه به برخی از کاربردهای رایزر فلنج در صنعت اشاره می شود:

1. صنعت نفت و گاز: برای اتصال لوله ها در جهت پمپاژ نفت و گاز و استخراج آنها از زمین استفاده می‌شود.

2. صنعت شیمیایی: برای اتصال دوره های پمپاژ مواد شیمیایی و سایر مواد فرآورده در سیستم های تأمین آب، سیستم های حرارتی و سیستم های فاضلاب استفاده می شود.

3. صنعت آب و فاضلاب: برای اتصال دوره های پمپاژ آب در سیستم های تأمین آب و فاضلاب شهری، تصفیه خانه ها و سایر تأسیسات آب و فاضلاب استفاده می شود.

4. صنایع نیروگاهی: برای اتصال دوره های پمپاژ بخار، آب تغذیه و سایر سیستم های نیروگاهی استفاده می شود.

5. صنعت ساختمان و ساخت و ساز: رایزر فلنج برای اتصال دوره های پمپاژ آب، سیستم های حرارتی و سیستم های تهویه مطبوع استفاده می شود.

به طور کلی، رایزر فلنج در هر صنعتی که نیاز به اتصال دوره های پمپاژ آب و سایر مواد فرآورده داشته باشد، قابل استفاده است.

شرکت آذین فورج را در شبکه اجتماعی LinkedIn دنبال کنید و به آخرین تحولات و پروژه‌های ما در حوزه فورج و طراحی صنعتی دسترسی داشته باشید. این فرصت را از دست ندهید و با ما در این شبکه اجتماعی متصل شوید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!