فلنج 54 اینچی

مقدمه

تعداد زیادی شرکت تولید کننده فلنج در کشور ایران وجود دارد اما یکی از برترین و بهترین تولید کنندگان فلنج در ایران، شرکت آذین فورج می‌باشد. این شرکت 20 سال سابقه‌ فعالیت در زمینه تولید فلنج و تجهیزات صنعتی دارد و محصولات با کیفیت بالا و دارای استاندارد را تولید می‌کند. در این مقاله کمی در مورد فلنج و انواع آن صحبت می‌کنیم و در ادامه به چرایی انتخاب فلنج های شرکت آذین فورج می‌پردازیم.

فلنج های شرکت آذین فورج
فلنج‌های تولید شده در شرکت آذین فورج
تولید کننده فلنج در ایران (شرکت آذین فورج) The best flange manufacturer
بسته بندی فلنج گلودار جوشی
بهترین تولید کننده فلنج در ایران (شرکت آذین فورج) The best flange manufacturer
بهترین تولید کننده فلنج در ایران

فلنـج چیسـت؟

فلنج یک اتصال دهنده است که برای اتصال لوله‌ها و تجهیزات صنعتی به یکدیگر استفاده می‌شود. این اتصالات معمولاً به وسیله پیچ و مهره یا جوشکاری انجام می‌شود و هدف آن ایجاد اتصالات محکم و بدونه نشتی در سیستم‌های لوله‌کشی و صنایع مختلف می‌باشد. فلنج‌ها می‌توانند در انواع مختلفی از جنس‌ها و اندازه‌ها ساخته شوند و از لحاظ فشار، دما و محیط اطراف، جنس مواد فلنج نیز می‌تواند متفاوت باشد.

انواع فلنجها
تصویری از انواع مختلف فلنج

جنـس فلنـج ها

جنس فلنج‌ ها می‌تواند بسته به کاربردها و مصارف مختلف باشد. برخی از انواع متداول جنس فلنج‌ها عبارتند از:

1. فولاد ضد زنگ: معمولاً در برنامه‌های صنعتی و محیط‌هایی که نیاز به مقاومت بالا در برابر زنگ‌زدگی دارند، استفاده می‌شود.

2. فولاد کربنی: در برنامه‌های صنعتی و مکانیکی استفاده می‌شود.

3. پلیمرها: در فلنج، از پلاستیک و لاستیک برای برنامه‌هایی که نیاز به عایق الکتریکی یا مقاومت در برابر مواد شیمیایی دارند، می‌توان استفاده کرد.

4. مس و برنج: در برنامه‌هایی که نیاز به مقاومت در برابر زنگ‌زدگی و هدایت حرارتی خوب دارند، استفاده می‌شود.

این موارد تنها چند مثال از انواع جنس فلنج‌ها هستند. بنابراین، بسته به نوع فلنج و کاربرد آن، از جنس مناسب استفاده می‌شود.

کاربـرد فلنـج

1. فلنج‌ها برای ایجاد اتصالات بین لوله‌ها یا تجهیزات مختلف استفاده می‌شوند.
2. آن‌ها به عنوان یک واسطه بین دو قطعه لوله یا تجهیزات مورد استفاده قرار می‌گیرند.
3. اتصالات محکم و مطمئن را فراهم می‌کنند.

بهترین تـولید کننده فلنج در ایران

شرکت آذین فورج برترین و بهترین تولید کننده فلنج در کشور و یکی از تولیدکنندگان برجسته فلنج در ایران است. این شرکت در زمینه تولید فلنج‌های مختلف از جمله فولاد کربنی، فولادآلیاژی و فولاد ضدزنگ فعالیت دارد. و همچنین سایر قطعات صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاهی همچون لوله و رینگ را نیز تولید می‌کند. شرکت آذین فورج به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت فولاد و متالورژی ایران شناخته می‌شود و محصولات با کیفیت بالا و استانداردهای بین‌المللی را تولید می‌کند. این شرکت از تجهیزات پیشرفته و تکنولوژی روز استفاده می‌کند تا محصولات با کیفیت بالا و مطابق با نیازهای مشتریان خود را تولید کند. 

تـولید انـواع فلنـج در انـدازه‌های مختلف 

فلنج های تولید شده در شرکت آذین فورج به صورت فورج بسته و فورج باز تولید می‌شوند. تولید انواع فلنج به صورت فورج بسته: اندازه 1/2 اینچ تا 30 اینچ و همینطور، فورج باز: اندازه 30 اینچ تا 120 اینچ طبق استاندارد توسط این شرکت تولید می‌شود. همچنین، فلنج با سایز بزرگتر طبق سفارش مشتری در دمای بالا یا پایین نیز تولید می‌شود. عرضه فلنج های تولیدی شرکت آذین فورج صرفا از طریق عقد قرارداد با شرکتهای نفت ، گاز، پتروشیمی پالایش و شرکت‌های وابسته امکان پذیر بوده و تحت هیچ شرایطی در بازار عرضه نمی شود. شرکت آذین فـورج در هیـچ یک از نقــاط کشــور نمـاینــدگی ندارد .

جهت مشاوره، سفارش محصولات موردنظر خود و استعلام قیمت با متخصصان ما در واحد فروش تماس بگیرید.

شماره تماسایمیل
058-37217753-5sales@azinforge.com

فلنـج های تولید شده 

1. فلنج جوشی گلودار (WELD NECK FLANGE)

2. فلنج کور یا بلایند (BLIND FLANGE)

3. فلنج رزوه ای یا پیچی (THREADED FLANGE)

4. فلنج ساکت ولد (SOCKET WELD FLANGE)

5. فلنج اسلیپون (SLIP_ON FLANGE)

6. فلنج جوشی با گردن بلند (LONG WELDING NECK FLANGE)

7. فلنج اریفیس (ORIFICE FLANGE)

8. فلنج انکر (ANCHOR FLANGE)

استـانـدارد هـای تـولید 

ASME B16.5 – ASME B16.34 – ASME B36.10 – ASME B36. 19 – MSS SP 6 – MSS SP 9 – MSS SP 25 – NACE MR 0175 – ASTM A105 – ASTM A182 – ASTMA350

جنس مـواد اولیه 

شرکت آذین فورج در زمینه تولید فلنج‌های مختلف از جمله فولاد کربنی، فولادآلیاژی و فولاد ضدزنگ به صورت فورج باز و فورج بسته فعالیت دارد.

1. فولاد کربنی (Carbon Steel): ASTM A105 – ASTM A350/ LF2

2. فولاد آلیاژی (Alloy Steel): ASTM A182/ F1 – F5 – F9 – F11 – F17 – F22

3. فولاد ضدزنگ (Stainless Steel): ASTM A182/ F6 – F304 – F316 – F321 – F347 – F348

چـرا شـرکـت آذیـن فـورج؟

شرکت آذین فورج با داشتن بیش از 20 سال تجربه‌ در زمینه فورج و تولید انواع قطعات همچون فلنج، رینگ و لوله با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و مواد اولیه با کیفیت، به عنوان یکی از برترین و بهترین تولید کننده فلنج در ایران شناخته می‌شود. این شرکت به عنوان یکی از پیشگامان در تولید فلنج و تجهیزات صنعتی، به دلیل کیفیت بالا، قیمت رقابتی و خدمات پس از فروش مناسب، توانسته است جایگاه ویژه‌ای در بازار داخلی و خارجی کسب کند.

تـجهیـزات شـرکـت آذیـن فـورج 

پـرس هیـدرولیـک و رینـگ رولینـگ

این شرکت دارای دستگاه پرس هیدرولیک 40MN (4000 تن) و دستگاه رینگ رولینگ انحصاری 5 متری می‌باشد. خط تولید پرس هیدرولیک آذین فورج دارای 12 دستگاه کوره گرمایش و عملیات حرارتی با گنجایش 120 تن و 2 مخزن آب و پلیمر مجموعاَ به ابعاد 290 متر مکعب و تنها دستگاه رینگ  رولینگ  5 متری  کشو ایران، در کنار دستگاه پرس هیدرولیک 4000 تن علاوه بر اینکه شرکت آذین فورج را تبدیل به قطب صنعت فورجینگ کشور نموده، با تکیه بر دانش فنی نیز کشور را از واردات این نوع محصولات بی نیاز خواهد کرد.

چکـش کانتـربلـو

چکش کانتربلو یک نوع چکش قدرتمند است که در فرآیندهای فلزکاری و کوبیدن مورد استفاده قرار می‌گیرد. این چکش به منظور وارد کردن ضربات قوی به قطعه کار با حداقل لرزش و بازگشت طراحی شده است. چکش کانتربلو از دو چکش مخالف استفاده می کند که به طور همزمان به قطعه کار ضربه می زند و نیروها را خنثی می کند. این باعث می‌شود که عملیات کوبش دقیق‌تر و کنترل‌شده‌تری انجام شود و برای شکل‌دهی قطعات فلزی با دقت و یکنواخت مناسب باشد.

دسـتـگاه تـراش

شرکت آذین فورج با بهره گیری از 60 دستگاه تجهیزات سنگین و منحصر به فرد شامل دستگاه تراش 9 متری با قطر کارگیر 2/6 متر، دستگاه فرز CNC سه محور با طول 4/5 متر و عرض 1/6 متر، 20 دستگاه تراش نیمه سنگین و بورینگ های CNC در تولید قطعات فولادی سنگین مورد استفاده صنعت نفت ،گاز ،پتروشیمی، نیروگاهی و… ازکارخانجات پیشرو می باشد.

مشتـریـان شـرکـت آذیـن فـورج 

شرکت آذین فورج مفتخر است که با شرکت هایی همچون: گروه مپنا، شرکت فاتح صنعت، شرکت طراحی و مهندسی صنایع انرژی، شرکت پتروشیمی باختر، شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، شرکت مجتمع گاز پارس چنوبی و… همکاری می‌کند.

راه هـای ارتبـاطـی

شماره تماس ها

1. واحد فروش (مرکزی): 5-37217753-058

2. واحد فروش (تهران): 44443106-021

3. واحد فروش (مشهد): 37597237-051

ایمیل ها

1. واحد فروش (مرکزی): sales@azinforge.com

2. واحد فروش (تهران): commercial@azinforge.com

3. واحد فروش (مشهد): commercial2@azinforge.com

آدرس ها

1. دفتر مرکزی (کارخانه): خراسان شمالی، شهرستان اسفراین، کیلومتر 3 جاده اسفراین-سنخواست، ابتدای شهرک صنعتی

2. دفتر فروش (تهران): تهران، میدان پونک، گلزلر سوم، پلاک 10، واحد 1

3. دفتر فروش (مشهد): مشهد، بلوار خیام شمالی، بین خیام شمالی 61 و 63، مجتمع مروارید، طبقه دوم، واحد 205

شرکت آذین فورج را در شبکه اجتماعی LinkedIn دنبال کنید و به آخرین تحولات و پروژه‌های ما در حوزه فورج و طراحی صنعتی دسترسی داشته باشید. این فرصت را از دست ندهید و با ما در این شبکه اجتماعی متصل شوید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!