پنجمین دوره کنفرانس های ملی

حضور شرکت آذین فورج در پنجمین دوره کنفرانس های ملی

پنجمین دوره کنفرانس های ملی در تاریخ 23 آبان 1402،  با حضور فعالان و متخصصان در حوزه‌های مختلف، در مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین برگزار شد. این کنفرانس با هدف بررسی و تبادل نظر در مورد آخرین دستاوردها و پیشرفت‌های علمی و فناوری صنعت، در کشور برگزار شده بود و به مدت دو روز ادامه داشت. شرکت های بزرگی همچون مجتمع صنعتی اسفراین، شرکت لوله گستر اسفراین، شرکت آذین فورج اسفراین، مجتمع ذوب آهن آلیاژی اسفراین، شرکت فناور کهن کانسران سپهر آیین، شرکت فناور آبدیده فلز سپهر آیین، شرکت فناور هستی نگر نوین فردا محصول، شرکت دانش بنیان راه کار ابزار بلقیس (مرخ) و شرکت دانش بنیان فناوران دانش گستر سپهر آیین در این کنفرانس شرکت کردند. 

تصاویری از حضور شرکت آذین فورج در این کنفرانس نیز در ادامه قابل مشاهده است.

شرکت آذین فورج، با بیش از 20 سال تجربه در زمینه فناوری و صنایع مختلف، به عنوان یکی از حامیان اصلی در پنجمین دوره کنفرانس ملی صنایع اسفراین، محصولات و خدمات خود را به علاقمندان معرفی کرد. این شرکت در زمینه‌های صنایع فولادی و فورج قطعاتی همچون فلنج، رینگ و لوله و قطعات خودرویی فعالیت دارد و توانسته است جایگاه خود را در بازارهای داخلی و خارجی بدست آورد و به عنوان یکی از پیشگامان در این حوزه شناخته شود.

حضور علاقمندان در این کنفرانس، با ارائه تجربیات و دانش خود، به افزایش ارتقاء علمی و فناوری در کشور کمک می‌کند. علاوه بر این، این فرصت مناسبی برای آشنایی با محصولات و خدمات شرکت آذین فورج و برقراری ارتباط با تیم فنی و فروش این شرکت است. 

شرکت آذین فورج را در شبکه اجتماعی LinkedIn دنبال کنید و به آخرین تحولات و پروژه‌های ما در حوزه فورج و طراحی صنعتی دسترسی داشته باشید. این فرصت را از دست ندهید و با ما در این شبکه اجتماعی متصل شوید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!