نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار یک رویداد مهم در حوزه‌های پژوهش و فناوری است که در استان خراسان شمالی, شهر بجنورد افتتاح گردید. این نمایشگاه به منظور ارائه‌ی دستاوردهای جدید در زمینه‌های مختلف از جمله علوم پایه، فناوری اطلاعات، صنایع دستی، کشاورزی و… برگزار می‌شود. در این رویداد، شرکت‌ها، دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی و فعالان اقتصادی فرصت دارند تا آخرین دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند و با دیگران در ارتباط باشند. این نمایشگاه یک فرصت عالی برای تبادل اطلاعات و تجربیات در زمینه‌های مختلف است و می‌تواند به توسعه‌ی همکاری‌های بین‌المللی و افزایش توانایی‌های فناورانه‌ی کشور کمک کند. همچنین در این نمایشگاه نیز شرکت هایی همچون مجتمع صنعتی اسفراین، شرکت آلومینای ایران و شرکت آذین فورج اسفراین حضور دارند.

مکان برگزاری: مجتمع تجاری طلای سفید – طبقه چهارم

تاریخ برگزاری: 12 تا 15 آذر ماه 1402 (به پایان رسیده است)

زمان بازدید: 9 تا 14 – 17 الی 22

حضور شرکت آذین فورج در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار

جهت مشاوره، سفارش و خرید محصول موردنظر خود و استعلام قیمت با متخصصان ما در واحد فروش تماس بگیرید.

شماره تماسایمیل
058-37217753-5sales@azinforge.com

جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده

در روز چهارشنبه 15 آذر ماه 1402 جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده خراسان شمالی(اختتامیه) با حضور استاندار محترم خراسان شمالی آقای دکتر محمدرضا حسین نژاد برگزار گردید. برای حضور در این جشنواره نیز از شرکت آذین فورج دعوت شد. همچنین در پایان جشنواره از غرفه های شرکت کننده برتر تجلیل به عمل آمد. که در این جشنواره از شرکت آذین فورج به عنوان برترین فناور مستقل استان تجلیل به عمل آمد. 

پس از پایان جشنواره، مدیر عامل شرکت آذین فورج آقای دکتر حامد دانشوری نیز از غرفه های موجود در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار بازدید کردند. همچنین به علت بازدید بی نظیر مردم از نمایشگاه، تاریخ اتمام نمایشگاه تا 17 آذر ماه 1402 تمدید گردید. این نمایشگاه در روزهای پنج شنبه و جمعه از ساعت 17:00 الی 22:00 باز می‌باشد.

واحد فروش (مرکزی):

شماره تماسایمیل
058-37217753-5sales@azinforge.com

واحد فروش (تهران):

شماره تماسایمیل
021-4444-3106commercial@azinforge.com

واحد فروش (مشهد):

شماره تماسایمیل
051-3759-7237commercial2@azinforge.com
شرکت آذین فورج را در شبکه اجتماعی LinkedIn دنبال کنید و به آخرین تحولات و پروژه‌های ما در حوزه فورج و طراحی صنعتی دسترسی داشته باشید. این فرصت را از دست ندهید و با ما در این شبکه اجتماعی متصل شوید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!